U Partizanskoj ulici uskoro će početi radovi na popravci kolovoza, jer je Uprava za građevinsko zemljište i investicije uspela da završi tender koji je prvobitno bio obustavljen zbog neispravnih ponuda.
Od 2008.godine čekamo, kukamo, molimo, tražimo... da se završi spajanje ulice Teodora Mandića sa Temerinskom. Ostalo je nesrećno "rešenje" da mi koji živimo u Teodora Mandića 1,3 i 5 moramo preko "male krsne" da ulazimo u ulicu - preko Temerinskog mosta, polukružno na semaforu, pa nazad opet preko mosta i tek onda skretanje u ulicu. A tek kada počnu radovi u Partizanskoj čekaćemo prilikom "silaska" sa Temerinskog mosta i skretanja u T.Mandića, kao da smo na naplatnoj stanici ili granici.
Najljubaznije molimo gospodu iz gradske vlasti da završe započeto 2008. i građanima omoguće normalne uslove za život.
Čekamao vas........i radujemo se radovima u našoj ulici.
Pa, narode, ima tranzitna ruta, sa naselja na Bulevar Evrope, pa kružnim tokovima do auto-puta. To je valjda i bila zamisao kad se pravila ruta, ali nikako da neko stavi saobraćajni znak zabrane kretanja teretnjacima kriz Kornelija Stankovića i Partizansku...
Dokle više HRVATSKI PUT-INVEST da radi u Novom Sadu..... Mora se stati u kraj izdajnicima a Srpskog naroda..... Moramo se dozvati pameti.... Živela Srbija
Bolje da su posao dali Karinu.
Ovaj put-truleks je neozbiljna firma. Cesto ih vidjam po selima kako krpe rupe lopaticama trpajuci u njih obican tucanik bez asfaltiranja.
Ista firma je upravo završila deo Bul. Slobodana Jovanovića i na raskrsnici sa Bul. Jovana Dučića i kada su sve završili i otišli stara biciklistička staza u odnosu na kolovoz je ostala za nekih 5 do 7 cm višlja. Guma na biciklu stradaju, babe prevrću kolica sa decom al' koga briga važno da se para vrti. Pogledajte samo kakva pustoš iza njih ostaje. Novo naselje je puno cevi, rupa, peska i kablova koje ta firma ostavlja na sve strane. Jako tužno da im niko ništa ne može.
Za one koji dolaze iz pravca Beograda, Zrenjanina, Bečeja i Srbobrana i idu ka Bačkoj Palanci i Bačkom Petrovcu postoji alternativni tranzitni pravac preko servisne saobraćajnice uz autoput i Bulevara Evrope, ali ne znam zašto se taj pravac ne koristi masovnije. Policija bi trebalo tuda da usmerava tranzitni saobraćaj, naročito teretni.
Naravno, ostaje problem teretnog saobraćaja iz Srema, koji će rešiti jedino novi most preko Dunava u nastavku obilaznice oko Petrovaradina.
Uvek se mnogo kralo na ovakvim radovima ali u zadnje vreme kradu kao bez duše. Kako to da ovde ništa ne funkcioniše ni zdravstvene knjižice ne mogu da se odštampaju samo kopači rade kao sat i šta treba i šta ne treba. Iste ulice i radovi se ponavljaju po tri puta za pet godina. Nema novca za lečenje ali za raskopavanje mora da bude. Pri tom narod živi kao stoka i pola veka mu prodje preko pregradjenih ulica, zatvorenih parkinga, blatnjavih trotoara i beskrajnih gužvi zbog "radova". Stvarno smo previše dozvolili zato nas i kidaju.
opet rade kolovoz, zivim u blizini novoluksa u partizanskoj od 2009. godine i ovo ce biti 3. ili 4. put da rade partizansku, dokle vise bre, svaki put urade polovicno i onda sa 2 godine opet
čuo sam da je u Tokiju pre par godina objavljena javna informacija o radovima u nekom delu grada koji je bio zatvoren OD PETKA U 08.00 do PONEDELJKA u 08.00. Kažu, da su za to vreme potpuno renovirali nekoliko bulevara i najvećih raskrsnica. TRI DANA, alo bre - TRI DANA !
Ovo je vec tradicionalna manifestacija. Pricalo se o onim "ijadama", pa bi mi mogli da napravimo super manifestaciju. Npr. "Partizanijada". Verujem da ce se mnogo ljudi "navuci" na sam naziv. Posle kada dodju i kada pitaju sta je ovo? Samo im pokazemo da mi tradicionalno popravljamo istu ulicu. Neki slogan tipa: kolona, jesen, cekanje, partizanska... U koloni cekajuci jesen partizanskom ulicom.
Svake godine popravljaju kolovoz u Partizanskoj ulici koja je žila kucavica u saobraćaju onih koji izlaze i ulaze u Novi Sad.
Dok popravljaju, ukradu dva tri neophodna sloja, malo zakpe i posle sledeće zime, opet isto.
Vozači se zlopate a svi građani naravno plaćaju !
Ugovoreni rok za izvođenje radova je 110 kalendarskih dana, a radi se o pojačanom održavanju (čitaj: zameni asfalta) u ulici dužine 800 metara. Poređenja radi, brzina asfaltiranja je oko 3 metra u minutu tj za 5 sati se asfaltira preko 500 metara. Dokle više da građani Novog Sada budu žrtve nekolicine ljudi iz navedene uprave koji mimo plate dobijaju posebnu naknadu za sprovođenje stručnog nadzora za svaki mesec, pa je jedino njima u interesu da nam grad bude raskopan što duže? Po svim radovima koji su se izvodili u poslednjih 15ak godina videćete da sve što može da se završi za nekoliko dana se razvuče na skoro dva meseca, a ono za šta je potrebno par meseci se radi duže od pola godine.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uskoro počinju radovi u Partizanskoj ulici
Autor: 021.rs
Novi Sad
•10.08.2017.
•14:07 > 09:30
Komentari 20
Salajka NS
Najljubaznije molimo gospodu iz gradske vlasti da završe započeto 2008. i građanima omoguće normalne uslove za život.
Čekamao vas........i radujemo se radovima u našoj ulici.
Đorđe Đukić
Vule
Ozna
put-slajmvest
Ovaj put-truleks je neozbiljna firma. Cesto ih vidjam po selima kako krpe rupe lopaticama trpajuci u njih obican tucanik bez asfaltiranja.
goran
Nikola
Naravno, ostaje problem teretnog saobraćaja iz Srema, koji će rešiti jedino novi most preko Dunava u nastavku obilaznice oko Petrovaradina.
zatvaraj rasturaj
nikola
Sale NS
Nindža Kornjačleone
korupcija
Dok popravljaju, ukradu dva tri neophodna sloja, malo zakpe i posle sledeće zime, opet isto.
Vozači se zlopate a svi građani naravno plaćaju !
gradjanin
Rade
Nemanja
IQ
novikorisnik
Futog
Steva-NS
Osoba M
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H